Umawianie spotkań handlowych
Cele projektu
* aranżacja spotkań sprzedażowych z prospektami, którzy otwarcie deklarują możliwość zmiany firmy obsługującej lub/i wdrożenia oferowanego produktu lub usługi
* umożliwianie handlowcom sprzedaży oferowanych usług
* budowanie wysokiego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie wysokiego poziomu merytorycznego obsługi telefonicznej
* budowanie pozytywnych relacji z klientami
Grupy docelowe
* firmy oraz instytucje
Opis realizacji procesu umawiania spotkań
Przygotowanie projektu:
* powołanie zespołu projektowego z nadzorem Account Managera
* utworzenie usługi dostosowanej do potrzeb Zamawiającego
* szkolenie produktowe
* przygotowanie dedykowanych baz danych
* ustanowienie założeń proceduralnych
Realizacja projektu:
* terminowanie grup docelowych
* udzielanie informacji o usługach i produktach, definiowanie potrzeb
* umawianie spotkań handlowych
* raportowanie
Brak dodatkowych kosztów związanych z obsługą projektu
* szkolenie konsultantów
* wdrożenie techniczne oraz merytoryczne zwiększające efektywność projektu
* stworzenie skryptu
* wykorzystanie baz danych firm oraz instytucji