Biznesowe Bazy Danych – Firmy oraz Instytucje
Twój target, Twoja firma
Nieodpowiednio przeprowadzone kampanie marketingowo-sprzedażowe nie tylko trwonią ogromne nakłady czasu, ale także pieniędzy. Właściwe określenie grup docelowych jest kluczowym elementem funkcjonowania każdej organizacji.
Szerokie możliwości selekcji danych, to przede wszystkim możliwość dotarcia do wąsko określonych grup odbiorców.
Dzięki możliwością selekcji danych poprzez segmentację informacji gospodarczej, dotrzesz do właściwych klientów, zainteresujesz prospektów swoją propozycją, poszerzysz grono stałych kontrahentów.

Możliwe kryteria selekcji
nazwa firmy | bank | możliwość wykluczenia firm z zakończoną działalnością |
miejscowość | sprzedaż | możliwość wykluczenia firm w likwidacji oraz upadłości |
powiat | zysk | możliwość pominięcia oddziałów |
kod pocztowy | wartość | liczba oddziałów |
ulica | kapitał | nazwisko lub imię danej osoby |
telefon | zatrudnienie | rok założenia (przedział od-do) |
NIP | kraje eksportu | tylko z adresem www |
REGON | kraje importu | tylko z adresem @ |
KRS | importerzy | kraj udziałowca |
forma prawna | eksporterzy | kody działalności |
Flota samochodowa
Dodatkowo są dostępne również informacje o posiadanej flocie samochodowej, jak marka, liczba oraz typ posiadanych samochodów, rok produkcji.