Biznesowe Bazy Danych – Firmy oraz Instytucje

Twój target, Twoja firma

Nieodpowiednio przeprowadzone kampanie marketingowo-sprzedażowe nie tylko trwonią ogromne nakłady czasu, ale także pieniędzy. Właściwe określenie grup docelowych jest kluczowym elementem funkcjonowania każdej organizacji. 
Szerokie możliwości selekcji danych, to przede wszystkim możliwość dotarcia do wąsko określonych grup odbiorców. 
Dzięki możliwością selekcji danych poprzez segmentację informacji gospodarczej, dotrzesz do właściwych klientów, zainteresujesz prospektów swoją propozycją, poszerzysz grono stałych kontrahentów.

Możliwe kryteria selekcji

nazwa firmy bank możliwość wykluczenia firm z zakończoną działalnością
miejscowość sprzedaż możliwość wykluczenia firm w likwidacji oraz upadłości
powiat zysk możliwość pominięcia oddziałów
kod pocztowy wartość liczba oddziałów
ulica kapitał nazwisko lub imię danej osoby
telefon zatrudnienie rok założenia (przedział od-do)
NIP kraje eksportu tylko z adresem www
REGON kraje importu tylko z adresem @
KRS importerzy kraj udziałowca
forma prawna eksporterzy kody działalności

 

Flota samochodowa

Dodatkowo są dostępne również informacje o posiadanej flocie samochodowej, jak marka, liczba oraz typ posiadanych samochodów, rok produkcji.